stolzova
Rubriky
 Autor - životopis
 Bibliografie
 Copywritting
 Marketing
 Nabídka pro knihovny
 Nabídka pro muzea
 Nabídka pro školy
 Nabídka pro veřejnost
 Pedagogika

Historie webu
Historie webu Stolzová

Stolzová vyhlašuje anketu o trojrozměrných pomůckách
Vydáno dne 19. 09. 2006 (1827 přečtení)

Coby žák jsem se těšíval na hodiny přírodopis také proto, že si pohladím vycpanou lasici, na fyziku proto, že zapálený učitel Novák bude zase posílat po katedře své pověstné vagonky, a půvab, jíž pro mě měla chemie, z velké části stál a padal s vizuálními a akustickými efekty prováděných pokusů. Těší se na to děti ještě dnes?

Dnes se váhá, zda je vycpané zvíře hygienicky košer, zda animace doprovázená zvuky jedoucího vlaku, šipkami, nákresy trajektorií a on-line vynášenými grafy není stokrát lepší než vozík strkaný po katedře, a pokusy v chemii se téměř nedělají, protože bezpečnostní normy umožňují chemikářům přechovávat v kabinetech tak akorát sůl.

Přemýšlím, jestli to není škoda. Chystám se o tom napsat článek. Rozeslal jsem po školách dotazník o tom, jak je to tam s používáním trojrozměrných pomůcek ve Fy, Che a Př., ale odezva je směšně malá. Zkouším tedy něco zjistit z nové ankety. Mají ještě sbírky nerostů a mechanický model hlubinného dolu ve školách své místo, nebo je to anachronismus? Mohou být v něčem efektivnější než animace jaderného výbuchu či autentický záznam činnosti trojcípé chlopně?

Potěší mě, pokud se zúčastníte ankety, budu nadšený, napíšete li mi na e-mail (za odkazem Autor), jak s trojrozměrnými pomůckami a s multimédii nakládáte vy.

Petr Kukal



( Celý článek! | Autor: Petr Kukal | | poslat e-mailem | vytisknout )

Vyhledávání



© Petr Kukal, 2004