stolzova
Rubriky
 Autor - životopis
 Bibliografie
 Copywritting
 Marketing
 Nabídka pro knihovny
 Nabídka pro muzea
 Nabídka pro školy
 Nabídka pro veřejnost
 Pedagogika

Historie webu
Historie webu Stolzová

Stolzová upozorňuje na další zajímavou studii
Vydáno dne 27. 03. 2011 (1557 přečtení)

Výsledky další studie, která značně zpochybňuje negativní dopad plošného testování žáků na kvalitu vzdělávání, publikoval portál Scio. Upozorňují na ni i jiná média, přesto cítím povinost počet odkazů na tento text rozmnožit. Sledujme pozorně podobné výstupy, dávejme si dvě a dvě dohromady a nenechme se ohlupovat pseudoodborníky, kteří se v sociologii, žurnalistice a dalších mateřských oborech neprosadili, tak zkoušejí být experty na vzdělávání.

Citováno z webu Scio.cz
"Zajímavou studii vypracoval John H. Bishop, expert na oblast lidských zdrojů z Cornell University v New Yorku. Studie se zabývá zkoumáním příčin, proč středoškoláci v USA dosahují horších výsledků než středoškoláci v Evropě (vybrané země: Nizozemsko, Velká Británie, Francie, Švédsko) a v Kanadě, Brazílii a Koreji. Vychází zejména z výsledků mezinárodních šetření PISA a TIMSS. Konstatuje, že zatímco žáci základní školy – prvního stupně, vycházejí ze srovnání lépe než stejně staří žáci v Evropě, žáci ukončující nižší střední vzdělání (15 let) už jsou pozadu a zaostávají pak ještě výrazněji na konci středoškolského vzdělávání (18-19 let)."

Celý článek ZDE.



( Celý článek! | Autor: Petr Kukal | | poslat e-mailem | vytisknout )

Vyhledávání



© Petr Kukal, 2004